FAQ: Často kladené otázky

1. Jaký je původ zboží?

Námi nabízené zboží získáváme od smluvních partnerů z USA. Součástí každého zboží je certifikát o původu potvrzený Českou obchodní inspekcí.

2. Jak dlouhá je záruční lhůta pro uplatnění reklamace?

Lhůta pro uplatnění reklamace je 24 měsíců. Tato záruční doba se vztahuje na veškeré zboží zakoupené od 1. ledna 2013. Na zboží zakoupené před tímto datem se vztahuje ještě záruční doba pouze 6 měsíců.

3. Za jak dlouho obdržím své zboží?

Zboží doručíme během 2 - 3 pracovních dnů prostřednictvím kurýrní služby PPL, nebo České pošty.

4. Jak změním svoji objednávku?

Pokud budete chtít změnit Vaši objednávku, můžete tak učinit prostřednictvím emailu objednavky@shawty.cz, nebo mobilu (+420) 608 940 945.

5. Jak stornuji svoji objednávku?

Pokud budete chtít stornovat Vaši objednávku, můžete tak učinit prostřednictvím emailu objednavky@shawty.cz, nebo mobilu (+420) 608 940 945.

6. Jak se mohu ujistit, že byla objednávka přijata?

Jakmile odeslete objednávku na e-shopu Shawty.cz, je Vám zaslán automatický email, obsahující potvrzení objednávky a její kompletní přehled.

7. Může být vyprodaný artikl opět k dodání?

Samozřejmě i artikl, který je již vyprodán se může stát opět dodatelným a to např. tehdy, pokud je zboží zasláno zpět zákazníkem a to nepoškozené a v originálním obalu. V takovém případě je artikl zařazen zpět do prodeje a prezentován na e-shopu Shawty.cz.

8. Kam se obrátit v případě dalších dotazů?

V případě jakýchkoliv dalších dotazů se nás prosím nezdráhejte kontaktovat prostřednictvím emailu info@shawty.cz, nebo mobilního telefonu (+420) 608 940 946.